مفقودی مدرک دانشگاه کرج

آگهی مفقودی مدرک تحصیلی

 

 

آگهی مفقودی مدارک تحصیلی در روزنامه کثیرالانتشار

آگهی مفقودی مدرک تحصیلی درسریع ترین زمان با حداقل هزینه

سفارش آگهی تلفنی:09125045978

 

 

 درصورت فقدان یا سرقت  مدارک تحصیلی ازقبیل مدرک فارغ التحصیلی و کارت دانشجویی و… سه نوبت آگهی درروزنامه های کثیرالانتشار برای دریافت المثنی الزامی میباشد

 

کارت دانشجویی

مدرک موقت تحصیلی

دانشنامه

 

 

 

مراحل دریافت المثنی مدارک تحصیلی:

 

1)سه نوبت درج آگهی دریکی از روزنامه های کثیرالانتشار(در بازه زمانی 45روزه)

2)پس از چاپ آگهی درروزنامه با به همراه داشتن  روزنامه آگهی شده و مدارک شناسایی به دانشگاه مربوطه مراجع کنید

 

درچه روزنامه ای آگهی بزنیم؟

برای دریافت المثنی مدارک تحصیلی آگهی درروزنامه کثیرالانتشار الزامی میباشد روزنامه کثیرالانتشار شامل روزنامه هایی میشود که در کل کشور پخش میشودتوجه داشته باشید که تعرفه روزنامه های کثیرالانتشار برای چاپ آگهی متفاوت میباشد برای اطلاع از تعرفه روزنامه های کثیرالانتشار و هزینه چاپ آگهی مفقودی مدرک مورد نظرتان تماس حاصل فرماییدتا با بهترین پیشنهاد به شما آگهی مدنظردر اسرع وقت با حداقل هزینه درروزنامه کثیرالانتشار چاپ شود

پذیرش آگهی مفقودی مدارک

تلفن تماس:09125045978

آگهی مفقودی مدارک تحصیلی

 

مدارک تحصیلی دانشگاهی در ایران

  1. کاردانی (Associate’s Degree)
  2. کارشناسی (Bachelor’s Degree)
  3. کارشناسی ارشد (Master of Arts &  Master of Science)
  4. دکتری ( Doctor of Philosophy)

مدرک کاردانی

کاردانی یا فوق دیپلم،پیش نیاز  آن ،دیپلم متوسطه یا مدرک پیش دانشگاهی است.تعداد واحد های درسی این دوره 68 الی 72 واحد است.طول دوره ی کاردانی معمولا 2 سال است اما سقف مجاز تحصیل ،3 سال در نظر گرفته شده است.

 

کاردانی بر دو نوع است:

کاردانی پیوسته: برای شروع به تحصیل در این مقطع داشتن مدرک دیپلم و شرکت در آزمون کاردانی پیوسته الزامی است.این مقطع مختص فارغ التحصیلان  هنرستان های کار و دانش و فنی و حرفه ای است .

کاردانی ناپیوسته:برای شروع به تحصیل در این مقطع لازم است تا  داوطلب در آزمون سراسری شرکت کند.کاردانی ناپیوسته ویژه ی فارغ التحصیلان دوره ی پیش دانشگاهی است.

 

مدرک  کارشناسی

کارشناسی یا لیسانس به دوره ای از آموزش عالی اطلاق می شود که معمولا طی 4 سال به اتمام میرسد.

 

کارشناسی بر دو نوع است:

کارشناسی پیوسته:برای تحصیل در این دوره بایستی مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی داشته باشیم و در آزمون سراسری پذیرفته شویم.تعداد واحد های درسی برای رشته های فنی و مهندسی، 130 تا 140 واحد و برای رشته های غیر فنی و مهندسی ،130 تا 135 واحد است.

کارشناسی ناپیوسته:پیش نیاز این دوره مدرک کاردانی و پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی است.مدت زمان تحصیل در این دوره به طور معمول ،2 سال و تعداد واحد های درسی 65 تا 70 واحد درسی است.

 

مدرک کارشناسی ارشد

دانشجو برای ورود به مقطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس، بایستی مدرک کارشناسی داشته باشد و در آزمون سراسری کارشناسی ارشد پذیرفته شود.کارشناسی ارشد نیز به دو نوع پیوسته و ناپیوسته تقسیم بندی می شود:  

کارشناسی ارشد پیوسته:این دوره از اموزش عالی در مورد رشته های تحصیلی خاص انجام می گیرد و مدرک پیش نیاز ورود به این دوره ،دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی است.تعداد واحد های درسی این دوره بر حسب رشته تحصیلی 172 تا 182 واحد می باشد و پذیرش  در این مقطع ،از طریق آزمون سراسری انجام می شود.

کارشناسی ارشد ناپیوسته:مدرک مورد نیاز برای این دوره مدرک کارشناسی است و داوطلبان با پذیرش در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد می توانند وارد این دوره از تحصیل گردند.برای اخذ مدرک بایستی 28 تا 32 واحد درسی گذارنده شود که انجام پایان نامه ارشد هم جزو این واحد ها محسوب می گردد.این دوره معمولا 2 سال به طول می انجامد.

 

مدرک دکتری

بالاترین مقطع تحصیلی دانشگاهی در ایران دکترا یا دکتری است.کسب مدرک دکتری،نیازمند 2 الی 6 سال تحصیل و پژوهش پس از دوره ی کارشناسی ارشد و ارائه ی پایان نامه ی دوره ی دکتری است.مدرک دکتری در ایران ،معادل مدرک PhD در دانشگاه های اروپایی و آمریکایی  است.

برای ثبت سفارش آگهی مفقودی درروزنامه های کثیرالانتشار تماس حاصل فرمایید

تلفن تماس:09125045978

همچنین ببینید

آگهی مفقودی شناسنامه مالکیت خودرو

آگهی مفقودی شناسنامه مالکیت خودرو